اعزام ۸۰۰ دانش‌آموز مددجو از سراسر کشور به مشهد در راستای آمادگی آزمون سمپاد زنگ خطر انقراض ۸۶ گونه جانوری در ایران فقر آهن باعث چه مشکلاتی در کودکان می‌شود؟ رئیس فراکسیون کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی همین امسال انجام می‌شود عواقب و تأثیرات منفی فریادزدن بر سر کودکان توضیحات رئیس سازمان مدارس درباره انواع شهریه در مدارس غیردولتی رشد ۱۴ درصدی پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در اردیبهشت ‌۱۴۰۳ عرضه دارو از هرنوع در عطاری‌ها پیگیرد قانونی دارد پیش‌بینی رگبار باران و کاهش دما در برخی استان‌ها (۶ تیر ۱۴۰۳) توصیه‌هایی جهت پیشگیری از گرمازدگی استفاده از طب ایرانی برای کاهش وزن بدون بازگشت افزایش یک‌میلیون‌تومانی حقوق ماهانه بازنشستگان از فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات غربالگری بیماری HIV در مراکز مشاوره رفتاری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند
سرخط خبرها

آلودگی هوا پنج شهر لرستان را تعطیل کرد | فردا (دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱) آموزش، مجازی است

  • کد خبر: ۱۰۴۴۵۴
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
  • ۲
آلودگی هوا پنج شهر لرستان را تعطیل کرد | فردا (دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱) آموزش، مجازی است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از تعطیلی پنج شهر استان بر اثر آلودگی هوا خبر داد

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی پازوکی با اشاره به شرایط بحرانی و بسیار ناسالم آلودگی هوا در استان، اظهار کرد: با توجه به تداوم شرایط کنونی جوی، فردا در مناطقی از جمله کوهدشت، رومشکان، پلدختر، دورود و بروجرد تمامی مقاطع آموزشی به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی فعال خواهند بود.

وی ادامه داد: همچنین در این پنج شهر تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی به جز دستگاه‌های خدمات رسان، مراکز درمانی و انتظامی تعطیل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان خاطرنشان کرد: همچنین در دیگر شهرستان‌های استان مراکز آموزشی مقاطع پیش دبستانی، دبستانی و راهنمایی به صورت غیرحضوری و مجازی فعالیت خواهند داشت.

 وی با اشاره به قوانین هوای پاک و شرایط جوی نامناسب در لرستان افزود: توصیه می‌شود افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و خاص، قلبی، ریوی و همچنین سالخوردگان در خانه بمانند و ورزشکاران نیز از انجام هرگونه فعالیت در فضای باز خودداری کنند.

پازوکی بیان کرد: همچنین مراکز درمانی باید آمادگی لازم برای خدمات دهی به افراد آسیب‌پذیر در این شرایط جدید را داشته باشند.

وی افزود: هلال احمر نیز با آمادگی کامل به منظور ایجاد پایگاه سلامت در مناطق استان اقدام کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ebi
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
0
0
ما دبیرستانیا چه گناهی کردیم اخه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
0
0
حدا
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->